JOJ 24 sa stala lídrom trhu v hlavnom vysielacom čase
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
BRATISLAVA / Spravodajská televízia JOJ 24 si získala svoje publikum. JOJ 24 má za sebou prvé dva týždne svojho vysielania. Za ten čas si získala divákov a v hlavnom vysielacom čase dokonca porazila svoju konkurenciu.
JOJ 24 sa stala v 41. týždni lídrom trhu v hlavnom vysielacom čase s 0,41 % sledovanosťou a podielom 1,0 %. Porazila tak v prime time konkurenčné televízie TA3 a :24.
Spravodajská televízia JOJ 24 porazila v hlavnom vysielacom čase verejnoprávnu televíziu :24 v prime time každý deň uplynulého týždňa. Vyhrala v pondelok (sledovanosť 0,5 % a podiel 1,2 %), v utorok (sledovanosť 0,4 %, podiel 1 %), v stredu (sledovanosť 0,5 %, podiel 1,3 %), štvrtok (sledovanosť 0,4 %, podiel
1,1 %), piatok (sledovanosť 0,3 %, podiel 0,9 %) v sobotu (sledovanosť 0,4 %, podiel 0,9 %) aj v nedeľu (sledovanosť 0,4 %, podiel 0,9 %).
Televízii JOJ 24 sa darilo aj v konkurencii s TA3. Víťazom v tomto súboji sa stala v prime time v utorok, v stredu, štvrtok, piatok aj v sobotu.