Nová televízna relácia POLITIKA 24 odštartovala ako líder trhu s vynikajúcou sledovanosťou
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
BRATISLAVA / Spravodajská televízia JOJ 24 predstavila svoju novú reláciu POLITIKA 24. Prvým hosťom moderátorky Lenky Ježovej bol predseda vlády Robert Fico (Smer-SD), ktorého sa pýtala na stabilitu vládnej koalície, geopolitickú situáciu a tiež na aktuálne politické témy. Relácia v čase svojej premiéry zaznamenala priaznivé divácke výsledky, keď si ju naladilo viac než 205-tisíc ľudí v univerzálnej cieľovej skupine. Televízia JOJ 24 sa vďaka tomu stala v tom čase lídrom v konkurencii spravodajských televízií.
Hlavná spravodajská relácia NOVINY TV JOJ sa teší diváckemu záujmu na oboch televíziách JOJ a JOJ 24. Uplynulý týždeň bola víťazom v porovnaní s konkurenčnou spravodajskou reláciou päťkrát!
Turbulentné obdobie, ale aj politická situácia doma a vo svete, priťahuje čoraz viac divákov k televíznym obrazovkám. Televízia JOJ 24 reflektuje dopyt divákov, a preto priniesla nový televízny formát - politickú diskusnú reláciu POLITIKA 24. Moderátorkou je dlhoročná politická redaktorka Lenka Ježová. Do prvého živého vysielania relácie POLITIKA 24 prijal pozvanie predseda vlády Slovenskej republiky a predseda strany Smer - SD Robert Fico.
V čase vysielania relácie POLITIKA 24 dosiahla spravodajská televízia JOJ 24 sledovanosť 3 % a 14,2 % podiel na trhu, s ktorým sa stala lídrom trhu v univerzálnej cieľovej skupine. Stanicu JOJ 24 si v čase vysielania relácie zaplo až 205-tisíc divákov starších ako 12 rokov (AvRch 1 min).
Robert Fico v Politike 24
Televízii JOJ 24 sa v nedeľu darilo v hlavnom vysielacom čase. V CS 12+ zaznamenala 1,29 % podiel, kým TA3 dosiahla 0,85 % podiel a :24 podiel 0,93 %. Lídrom 5. týždňa medzi spravodajskými televíziami sa stala JOJ 24 v CS 12+ s podielom 1,21 % (TA3 podiel 1,06 %, :24 podiel 1,15 %).
Diváci JOJke dôverujú a hlavnú spravodajskú reláciu NOVINY TV JOJ sledujú buď na hlavnej stanici, alebo ju nájdu na JOJ 24 v tom istom čase. Kombinácia NOVÍN TV JOJ na JOJ a JOJ 24 priniesla uplynulý týždeň úspech až päťkrát. Päť dní v 5. týždni si tak pripísali NOVINY TV JOJ na oboch staniciach v cieľovej skupine 12+ vyššiu sledovanosť a podiel na trhu v porovnaní s konkurenčnou reláciou televízie Markíza. Najlepšie čísla zaznamenala v tejto kombinácii hlavná
spravodajská relácia NOVINY TV JOJ v nedeľu 2. februára (sledovanosť 11,2 %, podiel 24,9 %). Víťazom bola aj v utorok 28. januára so sledovanosťou 10,5 % a podielom 26,3 %, v stredu 29. januára (sledovanosť 10,1 %, podiel 26,3 %), štvrtok 30. januára (sledovanosť 11,0 %, podiel 28,2 %) a aj v piatok 31. januára (sledovanosť 9,3 %, podiel 23,6 %).